×

OZ Refund Policy


ပစၥည္း ျပန္အမ္း၊ ျပန္လဲလွယ္ရာ စည္းမ်ဥ္း

OZ House သည္ အသံုးမျပဳ၊ ပါကင္ မေဖာက္ရေသးေသာ ပစၥည္းကို ျပန္အမ္း၊ ျပန္လဲ(“ျပန္အမ္း၊ ျပန္လဲပစၥည္း”) ေပးမည္။ ျပန္အမ္း၊ ျပန္လဲလိုေသာ ပစၥည္းသည္ ေအာ္ဒါပါ လိပ္စာသို႔ ေရာက္ရွိၿပီးေနာက္ အလုပ္တက္ရက္ ၇ ရက္အတြင္း ျပန္အမ္း၊ ျပန္လဲလွယ္ရမည္။ သတိျပဳရန္မွာ အသံုးျပဳၿပီး သို႔မဟုတ္ ပါကင္ ေဖာက္ၿပီးေသာ ပစၥည္းကို OZ House မွ ျပန္အမ္း၊ ျပန္လဲေပးရန္ ျငင္းပယ္ခြင့္ ရွိပါသည္။ ပါကင္ထုပ္ပိုးမႈ အားလံုး ျဖစ္ေသာ ပလပ္စတစ္ပါကင္ ႏွင့္ အတုအပ ကာကြယ္ေသာ ခ်ိတ္ပိတ္တံဆိပ္သည္ အေကာင္းပကတိအတိုင္း ရွိေနရမည္။ သို႔မဟုတ္လွ်င္ ၎ပစၥည္းကို ျပန္လည္ေရာင္းခ်ရန္ မသင့္ေလွ်ာ္ေသာ ပစၥည္းအျဖစ္ သတ္မွတ္ၿပီး ကၽြႏု္ပ္တို႔၏ ပစၥည္း ျပန္အမ္း၊ ျပန္လဲဌာနမွ ၎ပစၥည္းကို ျပန္အမ္း၊ ျပန္လဲေပးမည္ မဟုတ္ပါ။ ျပန္အမ္း၊ ျပန္လဲလိုေသာ ပစၥည္းကို အသံုးျပဳ၍ မရ သို႔မဟုတ္ လဲလွယ္ေပးရန္ မသင့္ေလွ်ာ္ဟု ကၽြႏု္ပ္တို႔မွ သတ္မွတ္ပါက ကၽြႏု္ပ္တို႔သည္ ၎ပစၥည္းကို လက္ခံမည္ မဟုတ္ပါ။ ထို႔ျပင္ လူႀကီးမင္း၏ ေတာင္းဆိုမႈအတိုင္း ၎ပစၥည္းကို လူႀကီးမင္းထံသို႔ ျပန္ပို႔ေပးမည္။ ထိုအတြက္ေၾကာင့္ ျဖစ္ေပၚလာေသာ ပို႔ခႏွင့္ စရိတ္မ်ားကို လူႀကီးမင္းမွ က်ခံရမည္။ ျပန္အမ္း၊ ျပန္လဲလိုေသာ ပစၥည္း၏ ပူးတြဲပါပစၥည္းမ်ား သို႔မဟုတ္ သက္ဆိုင္ရာ အေရာင္းျမင့္တင္ေသာ ပစၥည္းမ်ား၊ လက္ေဆာင္မ်ား စသည္တို႔ကို လဲလွယ္ေသာ ပစၥည္းႏွင့္ တပါတည္း ျပန္ေပးရမည္။

Discount ခ်ေသာ ပစၥည္းမ်ား (ဥပမာ ဂိုေဒါင္ ရွင္းလင္းေရာင္းခ်ေသာ ပစၥည္း စသည္တို႔)ကို ျပန္အမ္း၊ ျပန္လဲခြင့္ မရွိပါ။ ပစၥည္း ျပန္အမ္း၊ ျပန္လဲလိုပါက 09780080555 ကို ဆက္သြယ္ၿပီး လုပ္ေဆာင္ႏိုင္သည္။ ပစၥည္းျပန္အမ္း၊ ျပန္လဲရန္ ေလွ်ာက္ထားမႈကို ခြင့္ျပဳခ်က္ ရသည္ႏွင့္ ကၽြႏု္ပ္တို႔သည္ လူႀကီးမင္းအား ဆက္သြယ္ၿပီး ပစၥည္း ျပန္အမ္းရန္ သို႔မဟုတ္ လဲလွယ္ရန္ ကိစၥမ်ားကို အျမန္ဆံုး စီစဥ္ေပးပါမည္။ (သာမန္အားျဖင့္ အလုပ္တက္ရက္ ၇- ၁၀ ရက္ခန္႔ လိုအပ္ပါသည္။)

ျပန္အမ္းရန္ ခြင့္ျပဳခ်က္ ရရွိခဲ့ေသာ ေငြကို လူႀကီးမင္း နဂိုက ေပးေခ်ေသာ ပံုစံအတိုင္း ျပန္အမ္းေပးမည္။ OZ House သည္ ကုန္ပစၥည္း၏ တန္ဖိုးကိုသာ ျပန္အမ္းေပးမည္ ျဖစ္ၿပီး ပစၥည္းျပန္အမ္းျခင္း၊ လဲလွယ္ျခင္းေၾကာင့္ ျဖစ္ေပၚလာေသာ ပို႔ခကို ျပန္အမ္းေပးမည္ မဟုတ္ပါ။

တိုင္ၾကားရန္။ OZ House အား အႀကံျပဳခ်က္ ေပးလိုလွ်င္ သို႔မဟုတ္ အဆင္မေျပမႈမ်ား ရွိလွ်င္ ကၽြႏု္ပ္တို႔၏ ေအာက္ပါ အီးေမးလ္သို႔ တိုင္ၾကားႏိုင္ပါသည္။

admin@ozhouse.com.mm